torsdag 19 mars 2009

OJ;OJ;OJ

Värsta dagen började idag 6.05. Skulle bara starta bilen för att få den lite varm innan jag åker 6.15, hm, startar utan att lägga ur växeln!!Hur kan jag göra så, fattar det fortfarande inte, nu har jag en mosad soptunna, mosad plåtdörr till gamla sopförrådet och en front som inte är alltför snygg på bilen, ush vad jag skäms och mår pyton över detta. Som tur var så hade inte Björn åkt så jag fick bekänna direkt, Robin vaknade och talade tydligt om att han aldrig tänker övningsköra med mig, men det går väl över........
Det här är sånt som jag inte vill ha med i protokollet på min ojlista, men det är ju så här jag är,stressar fast jag inte behöver, vad ska jag göra med mig?!


1 kommentar:

  1. Ha ha ha......det har du inte sagt.
    Du är ju för rolig, tänk vad fel det kan bli när man är lite stressad.
    Det var verkligen en OJ- grej
    kram

    SvaraRadera