fredag 13 mars 2009

Lets dance

Vad jag älskar lets dance, ångrar så att jag inte forstatte att dansa på 80-talet när jag höll på ett tag. Idag när man såg deras bugg med jive inslag m.m så spritter det i bena, kanske ska börja nu på äldre dar, ha, ha, ha. Blev faktiskt rörd när man såg Magnus inslag, jag är svag för romantiken.
Nu ska jag sova så att jag är pigg och fräsch inför handbollscupen imorgon, Victor spelar newbody cup, det är finalsteget för västra regionen, spännande. Min syster Jeanette som är en sann suporter tar bussen till Lidköping för att följa det hela, hoppas nu att det går vägen, bla så möter de Ifk Skövde, det är vinst/förlust varannann gång ungefär, sen var det nog ngt lag från Göteborg oxå, de är alltid tuffa att möta.
En förälder frågade lite försiktigt idag om jag mår bra, du har gått ner i vikt vá, en hel del tror jag, men det är frivilligt eller? Gulligt, de kanske tror att jag är sjuk eftersom jag gått ner i tid och bytt avdelning och allt. Gulligt att de bryr sig, nu börjar jag förstå hur stor förändringen är, våra regnkläder på jobbet är ganska små, idag tog jag på mig medium på vårat extra ställ.Inte perfekt men det satt som mitt egna xl gjorde innan jag minskade på min kropp. Det stora problemet nu är vilken storlek jag ska köpa, jag bara velar i affären och går ut ibland för jag blir helt vimsig, känner mig som xxl men det stämmer inte när jag provar, det har gått väldans fort alltså inser jag nu! Men ett roligt problem att lösa och finna sig i förstås.

Nattinatti


1 kommentar:

  1. Du har varit superduktig!
    Håller fullständigt med dig att hjärnan vill att man ska titta på en storlek men verkligheten är någon annan...Hoppas att det går bra för Victor i helgen! Kram Madde

    SvaraRadera