tisdag 17 mars 2009

Varför så krångligt?

Försöker boka våran resa till Köpenhamn,allt är betallt det ska bara bokas! BARA trodde jag.....
Man kommer in på en dansk sida med engelska instruktioner, angivelserna på vår voucher är maila eller ring direkt till hotellet. Vi har provat att maila, fick svar, gå in på den här länken och gör er bokning, då ska man ange konto för att betala, hallå vi har ju redan!!!!! Provar att maila igen så får vi se. Aldrig mer att jag köper sån skit, vi får ju aldrig klart på det här.
Nu är det dax för kvällsdrinken sen ska jag sova hela natten hoppas jag(har inte hänt ännu men jag ger inte upp)

Godnatt alla läsare!!

1 kommentar:

  1. Det kommer......den som väntar på ngt gott....
    först utrensningen som stinker ;) sen....
    Syns i morgon vännen// Anna

    SvaraRadera