lördag 28 mars 2009




Nu är det redan lördag igen , vad fort det går. Åh vad jag är glad för Magnus Samuelsson, det trilla allt en tår hos mig med när de vann. Laila var ju egentligen bättre fast hon var det redan från början och Magnus har ju fått kämpa för detta så han var absolut en värdig vinnare.


Nu sitter jag och Björn vid frukotsbordet själva, ganska skönt, Robin sover och Victor är på LAN. Jag ska slänga mig in i duschen och åka in till stan en sväng, vi ska fira Maine idag så hon ska få ngt litet av oss. Jag är väldigt sugen på att par röda sommarskor, vet inte om det blir några vi får väl se, bla har jag tittat på de här.


















3 kommentarer:

  1. Den översta skon ser ut som en högklackad Galosch så den kanske passar i laggårn. För min del så ska du köpa den nedre skon.

    SvaraRadera
  2. oj vem vågar komma hem med en lagårds galosch ;)
    bäst att ta den nedre
    ha en skön helg/ kram

    SvaraRadera
  3. Du kan köpa den övre skon och ha på dig när du hjälper Magnus i lagårn, hahaha! Den nedre var riktigt snygg- KÖP!
    Ha det gott/Kram

    SvaraRadera