söndag 22 mars 2009

"Bullmamma"

Sitter och njuter av mina nybakta bullar, det kommer nog lukta kanel i flera dagar.Har hunnit mycket idag, stått i kiosken på Victors match, sovmorgon till 9 fick jag oxå.
Just nu har jag surfat för att hitta en bra resa till nästa år. Vi har tänkt att åka hela familjen och jag hoppas verkligen att det blir av, jag ska åka om det så blir att jag åker själv. Vi vill bo med två sovrum för att få lite space, det är ju skillnad när man åker med stora barn. Vi var i Spanien för några år sedan, då kan man snacka om att bo "sardinburk" sängarna stod verkligen 4 på rad och sen fanns det ingen mer plats. Det finns mycket att välja på men vi har pratat mest om Turkiet.
Jaha så var helgen slut igen, men vi tar nya tag för en ny arbetsvecka, snart tar jag lite ledigt, vi åker till Köpenhamn den 3/4, ska bli kul att komma iväg....................................


2 kommentarer:

  1. Men vilket sammanträffande, jag har också bakat bullar- så skönt när det är gjort och de ligger i frysen.
    Alltid kul att resa, turkiet är ju inte dumt. Huvudsaken att det är varmt och skönt.
    syns i morgon // kram anna

    SvaraRadera
  2. Jag och Mackan är jätte-nöjda med vår resa till Marmaris. Om vi åker till Turkiet igen blir det säkert dit igen! Fördelen med Turkiet är ju priset också, billigt är ju aldrig fel.
    Här har det inte blivit något bullbak, tyvärr. Dock lite cup och fika hos kompis! Inte illa det heller...
    Syns imorgon, jag har inget LSG så det blir som vanligt!
    Kram sofie

    SvaraRadera