måndag 30 mars 2009

Har just varit inne på en sida med alkoholhaltiga drycker, vi åker ju till Köpenhamn på fredag och tänker ta Tyskland på vägen hem, ingen dålig omväg eller hur!
Det fanns en del bra erbjudanden så vi kommer nog handla en del inför sommaren och så.
Annars så är jag allmänt shoppingsugen, behöver jacka tex, sen är det ju det där med röda skor, kanske jag hittar ngt fint i Danmark, de har annars väldigt roliga och inspirerande inrednings affärer i Danmark. Vi har redan planerat att vi sätter bröderna på en pub så kan vi gå igenom alla affärerna sedan. De har ju lovat fint väder oxå, det hoppas jag verkligen på.
Typiskt annars nu när vi ska bort så har Victor med sin klass ansvar för disco på fredag kväll och handbollsavslutning på lördag, Maine får en del att stå i, men men det brukar gå bra.
Nu ska jag leta skor, Amanda behövde låna gympaskor, får se vad vi hittar i gömmorna.






1 kommentar:

  1. Ååå vad roligt med shopping. Få en helg bara för er. Jag säger bara NJUT!
    vi ses i morgon / kram

    SvaraRadera