söndag 8 mars 2009

Helgen är redan slut!





Men en bra helg har det varit, jag har hunnit se Victor spela fotbollscup(ialla fall en match) varit på en supertrevlig tjejfest, pysslat om blommorna, plockat fram pelargonerna ur vinter vilan, strykit undan tvätten, kollat till torpet, pratat med syrran och faktiskt haft sovmorgon både lördag och söndag, hm inte illa!


Jag provade att byta bågepå mina doftrankor, ärvda av Jenny blev faktiskt bra tycker jag.Det blev skott över som jag planterade på en av de gamla bågarna i en hög kruka, vi får se om det tar sig.

Före....



Efter..........


Nu ska jag se på Wipeout, det verkar helsjukt..

1 kommentar:

  1. Vad säger du?! Ska jag plocka fram pelargonierna nu? Oj, vart ska jag ställa dom då? Du ställer väl inte ut dom eller!? Förra året plockade jag fram min ungefär i juni, då jag av en slump hittade den i matkällaren... Ja, gröna fingrar har jag då aldrig haft.
    Jag tittade på Wipe Out igår också! Hallå eller. Riskera livet för en minimal chans till 50 000 verkar sjukt. Det var ju på riktigt livsfarligt tycker jag! Men det är klart ett par skratt lockades fram ur makarna Sjöberg så vi tittar säkert nästa vecka också!
    Kram Sofie

    SvaraRadera